Jumat, 10 Juni 2022

Posting Gambar Berdampingan Dengan Teks

Dikemas kini 10 Oktober 2018
Imej boleh diletakkan di sebelah teks dengan memuatkan imej dalam mod penyuntingan HTML. Tetapi bagaimana jika kita membetulkan mesej yang disiarkan sebelum ini? Adakah saya perlu memuat turunnya semula?

Tujuannya adalah untuk melengkapkan dan memudahkan ruang untuk menerbitkan imej sempena artikel ini. Oleh itu, jimatkan ruang untuk menyiarkan, tetapi laraskan dengan baik untuk memastikan pelawat membaca artikel itu hingga akhir. Dan dapatkan lebih banyak trafik ke trafik blog anda dengan lebih banyak paparan halaman.

Terdapat dua cara atau cara untuk menyerlahkan imej, tetapi setiap satu mempunyai fungsi tersendiri. Memaparkan imej di sebelah kiri, dan kemudian masukkan teks di sebelah kanan atau bertentangan imej. Cara bekerja dengan jadual HTML dan tetapan CSS. Bagaimana saya boleh melakukannya? Semoga penerangan saya dipermudahkan.

1. Buat penerbitan dua imej menggunakan hamparan HTML
Ini caranya:
Semasa menulis artikel, seperti biasa, jika medan penulisan masih dalam mod "SELF", klik "Edit HTML" dan kemudian "Edit HTML". Kemudian tambah set teg HTML




Tajuk Foto Rakan (Kod Foto Rakan) Tajuk Foto Rakan (Kod Foto Rakan)

Jika anda mempunyai lebih daripada dua foto, tambahkan kod tersebut Tajuk Foto Rakan (Kod Foto Rakan) dan kemudian

Jadi inilah hasilnya.
logo blogger
logo blogger
2. Sisipkan imej di sebelah parameter CSS
→ Keputusan adalah seperti berikut.
problem Masalah dengan Pertanyaan Google Adsense? Kami sedia membantu anda. Jika anda tidak memahami jawapan kami, lihat beberapa pusat sokongan dan sokongan Google AdSense. Kami berharap untuk mendengar daripada anda. Terima kasih kerana melawat blog ini. Semasa saya belajar SEO blogspot dan adsense, komen masih belum diterjemahkan: D


Manakala simbol menunjukkan:

problem Masalah dengan Pertanyaan Google Adsense? Kami sedia membantu anda. Jika anda tidak memahami jawapan kami, lihat beberapa pusat sokongan dan sokongan Google AdSense. Kami berharap untuk mendengar daripada anda. Terima kasih kerana melawat blog ini. Semasa saya belajar SEO blogspot dan adsense, komen masih belum diterjemahkan: D


ይጨምሩ Kemudian tambah css seperti di bawah.



Rakan Bagi rakan yang menggunakan reka letak responsif, anda boleh menukar ketinggian imej dengan menukar nilai ketinggian CSS kepada 'px' atau '%'. Ketinggian, pendek dan lebar imej boleh dilaraskan mengikut kehendak, bergantung pada kandungan di sebelahnya.

Dua langkah mudah untuk menyusun imej menggunakan jadual HTML dan tetapan blogger CSS. Sesetengah blogger sering melupakan helah mudah ini. Tetapi percayalah, penggunaan tandatangan atau tandatangan boleh kanan atau kiri, dan saya pasti teks blog kita bersih dan cantik. Artikel mudah dibaca terutama untuk pengunjung. Terutama untuk blog SEO saya, semasa saya masih baru, saya belajar bahawa saya menggunakan poster dengan imej di sebelahnya, kerana saya selalu post seperti blogger lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.

Tentang Penulis Sejuta Trik

Pada 11 Juli 1987, seseorang bernama Aoki lahir. Tepatnya di Kecamatan Krapyak 7 Margoagung, Seyegan, Sleman, Yogyakarta, Indonesia. Saya m...