Jumat, 03 Juni 2022

Sekarang New Page Blogger Menjadi 20 Page

Hanya beberapa hari yang lalu saya menyembunyikan komen pada beberapa siaran. Maksud saya tambah halaman yang mempunyai kuota halaman baru, atau halaman baru di Blogger hanya 10. Kerana kuota, saya menggunakan semuanya. Hai , kini blogger baharu mempunyai 20 muka surat. Nah, inilah pandangan sebelum kemas kini dan selepas kemas kini.

Halaman blogger baru yang mempunyai 10 halaman atau halaman lagi.

Create page blogger





2. Halaman blogger baru menambah 20 halaman atau halaman

New page blogger




Saya tidak tahu bila halaman blogger baru pergi dari 10 kepada 20. Ini sudah tentu menggembirakan saya dan tidak menyembunyikan sebarang komen lagi pada catatan tertentu. So bagi yang tak tahu. Lihat halaman edit. Saya berharap sama. Saya buka semua blog saya dan hasilnya sama. Terdapat peningkatan dalam bahagian halaman baru di halaman blog. Sudah tentu kelebihan blogger ini memudahkan SEO untuk blogger URL kita kan?

Akhirnya blog ini telah dikemaskini. Saya berharap untuk mengemas kini dengan tajuk Kini halaman blogger baru bertukar menjadi 20 halaman berguna.

Blog yang hebat!
dalam. Sejuta petua blogger

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.

Tentang Penulis Sejuta Trik

Pada 11 Juli 1987, seseorang bernama Aoki lahir. Tepatnya di Kecamatan Krapyak 7 Margoagung, Seyegan, Sleman, Yogyakarta, Indonesia. Saya m...