Rabu, 08 Juni 2022

Update Pagerank yang Mengagetkan di Oktober

Google Pagerank

Kemas Kini Google Selepas mengejutkan pengguna domain dot com CC atau .co.cc pada Jun lalu, Google kini membina kedudukan halaman yang hebat pada Oktober ini. Pada awal Oktober, laman web dan blog popular seperti saya mengambil contoh mypagerank.net, yang sudah berada di tempat ke-7 dan jatuh ke 0 atau N / A. (Saya mengesahkan kepada prchecker.info pada 7 Oktober 2011)

Bukan itu sahaja, Facebook, Google dan Google sendiri mempunyai 0 atau N/A (jika benar) page rank. Ini sangat mengelirukan pemilik untuk perkhidmatan berasaskan halaman kerana tahap halaman yang dipaparkan ialah 0 atau N / A. Juga 1. Ha ha ha (tak perlu) dengan blog saya yang lain.

Tetapi ada kalanya saya berasa gembira kerana saya tidak segan silu untuk menunjukkan blog saya "Sejuta Helah Blogger" . Walau bagaimanapun, saya harap blog yang terbaik mengikuti saya ah (ha ha ha)

Apa yang salah dengan Google? Adakah anda mahu mengalih keluar Google PageRank? Atau adakah anda masih menangis untuk pengasas Apple SJ? Sudah tentu Google sentiasa masuk akal.

Nampaknya, perubahan itu termasuk perubahan pada API Google (Antara Muka Pengaturcaraan Aplikasi), jadi tidak semua alat yang digunakan untuk mengukur Pagerank Google boleh berfungsi dengan betul. API Google lama boleh didapati di http://toolbarqueries.google.com/search dan API Google baharu akan menjadi http://toolbarqueries.google.com/tbr selepas Oktober 2011.

Jadi mungkin kawan saya ada soalan juga, macam mana nak dapatkan ranking laman blog bulan Oktober ini?

Berikut ialah cara untuk mencari atau menyemak kedudukan halaman blog anda

Terdapat 2 cara baharu untuk mengukur Google PageRank selepas Google mengalih keluar semua penunjuk PageRank minggu ini.

1. Pasang Google Toolbar , pastikan PR masih aktif. Bar Alat Google terhad kepada pelayar Internet Explorer (IE), bukan Firefox.

2. Menggunakan SEOquake , anda perlu menukar API Google di http://toolbarqueries.google.com/tbr dengan API Google baharu. Begitulah caranya:

* Klik kanan pada ikon Getaran SEO
* Klik Keutamaan, kemudian Kedudukan Halaman Google
* Ubah

[NAME] = Kedudukan Halaman Google
[Tajuk] = perhubungan awam
[URL_R] = http://toolbarqueries.google.com/search? Pelanggan = navclient-auto & hl = en & ch = {gchecksum} & ie = UTF-8 & oe = UTF-8 & Ciri = level eq = maklumat {url | Pengekod.
[REGEXP] = tahap _. *? :: * ?: (\ d +)

Pergi dengan penapis

[NAME] = Kedudukan Halaman Google
[Tajuk] = perhubungan awam
[URL_R] = http://toolbarqueries.google.com/tbr? Pelanggan = navclient-auto & hl = en & ch = {gchecksum} & ie = UTF-8 & oe = UTF-8 & Ciri = level eq = maklumat {url | Pengekod.
[REGEXP] = tahap _. *? :: * ?: (\ d +)

Berikut ialah 2 cara untuk mengukur Google PageRank anda selepas kemas kini PageRank yang luar biasa pada awal Oktober. Selain itu, banyak tapak pengesahan peringkat tapak telah mula mengemas kini algoritma mereka dan mengubah suai API Google. Contohnya, pengesah langkah.

Walaupun sudah terlambat untuk berkongsi, saya harap maklumat ini berguna untuk kemas kini PageRank yang mengagumkan pada bulan Oktober .

http://www.asritadda.com/online-business/latest-way-measure-pagerank-after-google-update-ottobre-2011.htm
Mempunyai blog yang baik! Suka. Satu juta helah blogger

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.

Tentang Penulis Sejuta Trik

Pada 11 Juli 1987, seseorang bernama Aoki lahir. Tepatnya di Kecamatan Krapyak 7 Margoagung, Seyegan, Sleman, Yogyakarta, Indonesia. Saya m...